ЯК ПОДАТИ СКАРГУ

Будь-яка людина може подати скаргу до Національного контактного пункту. НКП прийме скаргу до розгляду за умови виконання ряду вимог.

Для подання скарги, просимо Вам заповнити відповідні розділи у формі внизу сторінки.

Форма складається з двох частин:

  • у першій частині потрібно подати інформацію, яка потрібна для розгляду скарги
  • друга частина містить розділи з додатковою інформацією для більш ефективного розгляду Вашої скарги. Звертаємо Вашу увагу, що подання інформації у другій частині не є обов’язковою вимогою.

Вимоги до подання скарги:

  • скарга має стосуватися тем Керівних принципів ОЕСР (але вона не має зазначати, який саме принцип було порушено)
  • повинна бути подана онлайн
  • скарга не може бути анонімною
  • інцидент, який описано в скарзі, повинен відбутися протягом останніх п’яти років
  • скарга має міститити опис того, що сталося, і роль компанії у цьому інциденті, а також бути підтверджена конкретною документацією. Статті у ЗМІ не є документацією, але є її частиною.

Скарга буде розглянута, якщо вона стосується Керівних принципів ОЕСР.

Особа чи компанія, на яку подано скаргу, будуть поінформовані про вашу скаргу, коли НКП прийме скаргу для подальшого розгляду. Угода між заявником і тим, на кого скаржились, не перешкоджає НКП розглядати скаргу.

https://businessconduct.dk/how-to-complain

  • Про Заявника (обов’язкова інформація)

  • Про компанію, що несе відповідальність за інцидент (обов’язкова інформація)

  • Якщо ви скаржитеся від імені інших? (обов’язкова інформація)

  • Скарга повинна бути підтверджена фактами. Це означає, що скарга повинна містити опис того, що сталося, і роль компанії в цьому інциденті. На підставі опису НКП буде вирішувати, чи відповідає скарга Керівним принципам ОЕСР. Будь ласка, опишіть якомога точніше і докладніше, що сталося. Опишіть практику, яку ви вважаєте осудливою, і роль компанії в цьому, включаючи інформацію про те, де і коли порушення сталося. При необхідності, надайте посилання на вкладені файли.
  • Скарга повинна бути підтверджена відповідною документацією. Вона повинна бути настільки конкретною та чіткою, наскільки це можливо. Статті у ЗМІ не є документацією, але є її частиною. Будь ласка, додайте документацію, звіти, свідчення та інші типи інформації, які підтримують скаргу і прикріпить їх у файли.
  • Частина 2: Додаткова інформація (подання інформації у другій частині не є обов'язковою вимогою, але вона допоможе більш ефективному розгляду Вашої скарги)

  • Яка ваша зацікавленість у справі? Що особливо важливо для вас?
  • Будь-хто може подати скаргу, без необхідності бути заціваленим у скарзі. У вас є інтерес до справи? Як би ви описали повноваження вашої організації представляти ображену/их у цьому інциденті?
  • Які положення в керівних принципах ОЕСР, на вашу думку, були порушені? Що ви хочете отримати як результат подання скарги? Інша інформація, що має відношення до справи? Ви намагалися вирішити цю проблему на інших майданчиках? Якщо так: опишіть, де і як. Дайте опис будь-яких заходів, які були зроблені до подання скарги до НКП. Додайте будь-які документи.
  • Ви спілкувалися з компанією, на яку Ви скаржитесь? Якщо так: опишіть, що сталося, і які результати були. Якщо це можливо, будь-ласка, надайте буль-яку релевантну документацію.